Solskensritt

Det blev ett sent försök att fånga katterna i natt, tyvärr gick det inte så bra som jag hade hoppats, men jag fick i allafall se dem båda komma ut och äta mat. Får helt enkelt försöka senare i veckan.

På grund av det blev det lite senare än vad jag hade tänkt mig, hann äta lite frukost och promenera till bussen i allafall. Solen sken och Hampus kom fram till grinden när han såg att jag kom gående. Han är så söt den lilla hästen. Sedan blev det lite friseande av man och svans och Hampus fick agera fotomodell till sin försäkring. Sedan blev det över en timmes ridtur i solen. Det var riktigt härligt! Träffade på någa islandshästföl i en hage också. Hampus ville hälsa, men jag tyckte att vi skulle hålla oss på avstånd från elstängslet. Vi tänade på att backa också och han var riktigt duktig idag med.

Nu väntar en kväll med kendo och sedan ska jag till Johan och mysa!

Det Positiva: Solsken

Det Negativa: Huvudvärk

 

Det finns inget slut och ingen början...

 

Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0