Film: The Duchess

Igår blängde jag på film halva natten. The Duchess, baserad på en sann historia om Georgia Spencer som gifte sig med William Cavendish, 5th Duke of Devonshire och blev Hertiginna. Hur kul nu det var när man upptäckar att ens man är den enda mannen i hela England som inte älskar henne. Utan istället skaffar sig en älskarinna som råkar vara ens bästa vän och sedan hotar med att ta ens barn och så vidare. Jag grät en massa, sedan googlade jag en massa också. Den var bra i allafall, att rekommendera!



Nu ska jag fortsätta torka frukt och skratta åt mina buskatter som hoppar och har sig när de leker med varandra.

Det Positiva: Ryggsäck inhandlad
Det Negativa: Fortfarande för lite tid

For you...


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0