Krasch i pannkakan

Det var en hemsk natt, en jobbig morgon och först nu efter lunch börjar dagen likna något som kan liknas vid intresse. Var en sväng till Söderköping, meningen var klättring, glass och bad. För mig blev det strosa på stan i regn och hitta bok istället. Någon dag när solen skiner ska jag äta glass på Smultonstället också. Men det var inte min dag idag, här i Linköping skiner solen ironiskt nog, men det är ju så det är, efter regn kommer solsken, eller om man har otur, ännu mera regn. Jag tror på turen, jag tror på solskenet idag. Det måste jag annars blir livet för jobbigt att leva.



Nu ska jag åka till Johan och mysa, kanske är det som får dagen att bli lite bättre också.

Det Positiva: Stunderna kommer sällan numera.
Det Nagativa: När de väl kommer, brakar det ner och sliter sönder.

Stronger then I used to be, and even stronger I will be.

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0