Vinterljus 2010

För tredje året i rad så besökte vi vinterljus i veckan som var. Det var mysigt, men eftersom smarta jag inte tagit på mig långkalsonger blev det lite kallt. Efter två timmars promenad runt i Linköping satt det bra att värma sig med varm choklad och kalddkaka på ett café vid torget. Lite mycket choklad på en och samma gång kanske, till och med för en chokladälskare som mig, men gott var det.

Vinterljus i år var klart godkänt, dock var mina favoritkristallkronor inte med, men mycket annat fint.



En del av slottsträdgården som var mysig.

Flygande boll :D

Nu ska jag åka norrut över helgen och fira födelsedagsmamma, mot tåget och vidare!

 

Det Positiva: Ljus

Det Negtiva: Kyla


You light up my life.

 

Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0