Uppenbarelser

Ett par gånger om dagen nu i flera dagar har jag få uppenbarelser om hur det hela hänger ihop. Jag läser artikel efter artikel, ofta skummande igenom helt irrelevanta texter som inte ger mig någonting, men sådant vet man ofta inte från början. Så kommer det en artikel som börjar lovande och så plötsligt kommer ett stycke som fullkomligen lyser upp tillvaron under en stund. Aha! vill jag utropa, det är så det hänger ihop mellan dessa två. Och sedan får jag nya frågor i huvudet att besvara, hur påverkar allt detta det andra? Kan det vara såhär? och så börjar man om i en annan ände igen och hoppas på att hitta den där texten som kan upplysa en om ett nytt svar.

Sedan gäller det bara att hålla reda på alla samband inne i huvudet och inte blanda ihop det hela alldeles.

För övrigt har jag hämtat nycklar till lägenheten som till och med känns bättre än jag mindes den och myst en hel kväll med Johan. Cykeltiden till honom har minskat drastiskt, från >20 minuter till ~6 minuters nedförsbacke.

Det Positiva: Uppenbarelser.
Det Negativa: Mycket att göra.

When you hold me in your arms so tight...

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0