Fredagströtthet.

Det blir något av en veckohändelse det här med att skiva i bloggen. Orken, tiden och lusten räcker inte riktigt till, känner inte för att stanna i skolan och skriva om min jobbdag när jag väl slutar. Då vill jag ofta hem och äta och vila. Eller träna kendo.

Igår var det rutsningsträning igen, inte riktigt samma toppprestation som i lördags, men jag försöker hänga i där. Känns som om teknikerna sitter bättra och bättre. I ji-geikon mot Anders fick jag in en Do-träff som han gav tummen upp till och det är inte ofta det händer. Det är underbart när något går som man tänkt ut. Jag hade siktet inställt på Men, men tänkte att jag skulle slå Do om han blockade och det gjode han ju och då var jag snabbt nere på Do. Ren och skär tillfredställelse. Sedan så blev det nog inte så många fler träffar, men en som fungerade kan man leva på länge. Det tråkiga är att jag känner mig så trött nu för tiden. Hösttröttheten har slagit till igen. Så nu ska jag skippa passet på lördag och vila upp mig har jag bestämt.

Nu har jag jobbat tre veckor på rad och föroppningsvis blir det i allafall november ut och så ska jag förmodligen jobba i jul också. Det är bra med jobb, men helst vill man ha lite säkrare anställning än vad jag har för tillfället. Men jag får ta vad som ges och samtidigt kolla runt efter något annat. Helst vill jag fortsätta där jag är eftersom jag trivs så bra och hoppas kan man ju alltid. Vi börjar med att hoppas på november så fortsätter vi därifrån.

Nu ska jag hemåt, förhoppningsvis får jag träffa Johan snart! Längtar.

Det Positiva: Kendo
Det Negativa: Trött

One step forward....

Over and Out

Kommentarer
Postat av: Systeryster Pelinor

Ska du jobba i jul??? då ska du ju vara hemhemma och åka skidor med mig ju! haha närå...jobba är bra :P



tröttheten känner jag igen... det brukar lösa sig...testa ta lite promenader när det är ljust...som ljusterapi liksom :) eller det kanske du gör redan(?) fast en dag i sängen framför tv:n är inte så dumt det heller :P



hoppas det gick bra på redovisningen av examensarbetet :D



kram EllenPellen

2009-11-17 @ 13:04:00
URL: http://ellenelinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0