Donationsregister

Så var det gjort, de får ta mina organ om jag dör, någon annan har säkert bättre användning för dem då.

Funderar på om det är en god idé att börja riva i saker och ting nu eller om jag helt enkelt ska ta och sova. Lite rivande i ikea-kassen blir det nog ändå, jag kan helt enkelt inte hålla mig.

Det Positiva: En bra sak gjord.
Det Negativa: Fortfarande en väldigt smutsig lägenhet.

Att hjälpa en medmänniska borde alla göra, då får du själv kanske hjälp någongång.

Over and Out

Kommentarer
Postat av: Syrran

Det är bra! Tycker jag alla borde göra!



För övrigt så är "Designa din blogg" en jättebra sida om du får tråkigt :D



finns i topplistan :)



kram på dig!

2009-03-12 @ 11:44:56
URL: http://ellenelinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0