And then the day went on

Skolan idag, nästan hela dagen. Pluggade, pluggade och pluggade. Sedan fick jag sällskap av Louise och Linda (+ Johan och Marcus) också så hade lite lunchsällskap och eftermiddagssällskap, vilket var trevligt. Till slut tröttnade jag, åkte och köpte godis och begav mig hemåt. Meningen var väl att jag skulle slå upp böckerna igen här hemma, men det har icke blivit av än. Ska dock ta och stänga av datorn nu och ta tag i det. Sedan är det bara att köra på in i det sista och göra sitt bästa i morgon.

Inför mogondagen hoppas jag också på fint eftermiddagsväder så att jag kan njuta lite av solen. Var lite jobbigt att sitta inomhus när solen sken och det verkade så vårigt ute. Väldiga växlingar förresten, igår snöslask och idag vårsol. Längtar lite efter våren nu, sol och vårblommor och framförallt ljus. Ljuset gör mig alltid mycket piggare.

Nu ska jag sätta in den där sista stöten och plugga lite, så får vi se hur det går i morgon.

Det Positiva: Vårsol.
Det Negativa: Det är fortfarande tenta-p i 10 timmar till.

I ljuset ser man allt så mycket klarare...

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0