Sista dagen

Så var sista jobbdagen avklarad för denna gång, nu väntar ungefär två veckors ledighet innan jag ska börja med pluggandet igen. Ska verkligen försöka ta det lugnt och inte göra så mycket, men det blir väl som det blir, sova en massa ska jag göra i varje fall. Började dagen med nytt bottenrekord, uppe ur sängen fem i åtta. Lite frukost slängde jag i mig och så iväg på cykeln och tjugo över var jag på kontoret. Blev en väldigt improviserad lunch idag, men det räckte precis för att jag skulle bli mätt. Hade fika med mig också, äppelrutorna jag gjorde igår och Tony som egentligen hade fredagsfikat hade wienerbröd, mycket mumsigt. Mina kakaor blev det över av så vi åt dem på eftermiddagen också. Det var en smidig dag idag, inte mycket som krånglade speciellt vilket var väldigt skönt. Kommer att sakna jobbet en hel del, trivs så bra där ändå, även om man har sina dagar när man varken vill, kan eller har lust. Vem vet, kanske kommer jag tillbaka senare, man kan ju alltid hålla tummarna och hoppas.

Blev en tur till Hampus idag också och byggde mig ett hinder i skogen, sedan lärde jag mig läxan att man nog ska hoppa hindret från andra hållet eftersom det gick lite väl fort in bland träden sen. Bara ren tur att mina knän klarade sig, Hampus är nämligen lite av en knäskålskrossare, ibland måste man outta bort träden för att inte få väldigt ont. Han var pigg och glad  idag och vi tog det rätt så lugnt. Friserade honom när jag kom hem, nu kommer manen att vara helt perfekt om ett par veckor. Sedan smörjde jag träns också, eftersom han har ett "nytt" som var lite stelt. Det gamla gick sönder igår tydligen, men det nya är väldigt fint tycker jag.

Nu är jag rätt så trött, men ska väl stoppa något i magen innan det är dags för sängen. Imorgon blir det kendo igen.

Det Positiva: Skratt på fikat.
Det Negativa: Trött och sliten.

Come give me love....

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0