Juldagen

Sov så gott och så länge i natt. Somnade som en stock och hörde ingenting, inte ens när min syster kom ner och somnade i rummet intill. Fortfarande groggy i morse när jag vaknade, kändes dock lite lättare att gå upp. Inte rann det lika mycket ur näsan heller som igår. Ägnade inte förmiddagen åt så mycket, provade pappas spikmatta som han fick av mamma i julklapp. Den var ganska skön, men vet inte riktigt om det gjorde något bra med mig eller inte.

Belutade mig sedan för att stanna hemma och inte följa med till farmor. Vill ju gärna träffa henne igen, men det var ju tur att hon kom hit på julafton istället. Kände att jag ville försöka bli frisk istället, så gick en kort vända och gav häst och åsnor mat. Skönt att få lite frisk luft.
Restan av dagen har jag bara hängt och inte gjort så mycket.

Nu har oken tagit slut igen så blir inget mera skrivet idag.
Det Positiva: choklad
Det Negativa: sjuuuk


Utan dig känner jag mig halv.

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0