Träningsplanering v. 5

Som sagt tidigare lyckades vi hålla planeringen någorlunda förra veckan, så får vi se hur det går denna vecka helt enkelt.
 
Måndag: Promenad/Tömkörning
Tisdag: Vila
Onsdag: Uteritt
Torsdag: Ridhus
Fredag: Promenad/Uteritt
Lördag: Uteritt/Tömkörning
Söndag: Träning för Sussie
 
Träningen på söndag är inte helt spikad ännu, men jag hoppas det blir av. Lördagen får jag hålla lite öppen eftersom vi ska få besök och jag vet inte riktigt när de kommer, hinner jag rida så gör jag det annars hoppas jag ridbanan håller för lite tömkörning. Vila på tisdagen då jag ska till Stockholm på seminarium, annars hoppas jag att vi kan hålla igång hela veckan lång.
 
Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0