Goda minnen

Ett av de roligaste minnerna från 2014 är vårt i Östergötland omtalade Fjordlag i Div3 dressyr. Det bästa sättet att göra reklam är att synas och tro mig, fem fjordhästar (eller ja, tre per lagomgång) syns i mängden kan jag säga. Att också ha lagkompisar som stöttar och hejar och hjälper till är guld värt och så mycket roligare att vara på tävlingsplatsen med många människor runt omkring som man tycker om.
 
Från vänster: Elin och Curry,Susanne, Annelie och Hirteguten, jag och Maxim, Lena och Lisen
Foto lånad från Lotta Esping (HÄR)

Maxim ser ut som en liten räka, sedan var han också yngst (och de andra killarna i gänget är hingstar eller fd hingstar och de brukar ju muskla sig lite mer har jag fått för mig). Vi hade två gemensamma träningar på min gamla ridklubb (enda gångerna jag varit där vilket visar på mitt engagemang kanske) och så två tävlingsomgångar. Jag hoppas att jag någon gång framöver får en till chans att rida i lag för det är något jag verkligen vill göra igen.
 
Over and Out
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0