Lycka av mini-motion

En mysstund med Maxim blev det idag också. Pratade med veterinären innan, allt såg lovande ut, droppet hade de fasat ut under natten och antibiotikan ska de också sluta med. Blivit av med bandaget hade han också blivit, tydligen kunde man inte kissa bekvämt med det på ansåg Maxim. Blev en lång rykt och klistund, hade med mig bästa magic bruch borsten som jag glömde igår och den kan man klia lääänge med i ansiktet och öronen. När jag började bli klar kom hästskötaren och undrade om jag ville gå minipromenad med honom, några minuter i solen och så var det dags för liten rutinundersökning sedan. Såklart jag ville! Vi gick fem minuter ungefär och sedan lyssnade hon på honomoch allt verkade som det skulle. Maxim tyckte "ÄVENTYR" och försökte leka ånglok, men det gick bra ändå. Förhoppningsvis fortsätter det se bra ut så han får komma hem denna vecka.
 
 
Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0