Favoritplatser i Australien

Det finns inte en vecka som går utan att jag tänker tillbaka, drömmer mig bort och minns vilket fantastiskt äventyr jag varit med om. Att göra den här resan är något jag aldrig kommer att ångra. För ett land så stort som Australien finns det väldigt mycket att se, men jag tänkte att jag skulle berätta för er vilka mina favoritplatser är av allt vi såg och besökte.
 
Kata Tjuta - Valley of the winds
 
Blue Mountains - Leura Cascades
 
Royal Botanic Garden - Melbourne
 
 I en swag ut i den röda öknen
 
 
I en hängmatta på bakgården på Travellers Oasis Backpackers i Carins
 
Solnedgång Hervey Bay
 
Med vänner på Kangaroo Island
 
Jag skulle lätt kunna ägna restan av mitt livs resor till att fortsätta utforska det stora landet på andra sidan jorden. Planer smids, var så säkra, sakta men säkert kommer nästa resa närmare.
 
Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0