1 år

Idag är det den 15 april 2014, för exakt ett år sedan gav sig jag och Lollo ut på Det Stora Äventyret. Åh, vad jag drömmer mig tillbaka ibland och åh vad jag vill göra det igen. Det är bland de bästa besluten jag någonsin tagit, för det gav mig så mycket. Perspektiv, omstart, energi och bekräftelse på att allt går, bara man verkligen vill och allt ordnar sig även utan 100%-ig kontroll. Att bryta gamla vanor är inte lätt och jag ska inte säga att alla är borta, men lite, då och då, lever jag så som jag beslutat att jag vill. Det var också där och då vi bestämde oss för att inte vara nöjda med där vi var, utan ta oss vidare, framåt eller bara någon annanstans. Och här sitter jag nu, med ett nytt jobb och en flytt som lurar i flaggorna. Det finna mycket att se där ute i världen och jag vill se mer och se igen. För även om nästa resa inte går just till Australien så längtar jag tillbaka, vill uppleva bitar igen och uppleva något av allt vi inte hann med.
 
Honkongs flygplats
 Första besöket vid Operahuset i Sydney, dag1
 Barfota utan strumpor och skor <3
Sydney-hostelet
Blue Mountains
 
Så jag stoppar undan pengar och hoppas att någon gång i en inte allt för avlägsen framtid återigen får besöka detta fantastiska land.
 
Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0