Mysstund

Igår när jag kom till stallet på morgonen möttes jag av en Maxim som tog en liten tupplur efter frukost. Så otroligt söt, kikade nyfiket på mig och undrade nog vad tusan det här var, matten kommer inte ofta på morgonen om man säger så. Gick in och gosade lite och det tyckte han om, speciellt kli i ansiktet är en favorit.
 
<3

Annars blev det vila både igår och idag, men idag blev det extra pyssel, spola leriga ben och skölja ur svansen lite, lite myror i benen, men skötte sig för det mesta bra, tror han uppsakttar mysstunderna lite i allafall. Imorgon har jag kvällsfodringen, planerar att busa lite lös i ridhuset på kvällen om vi är själva. I helgen ska vi ta lite längre promenader om vädret tillåter och sedan kör vi igång lite mer i nästa vecka med tömkörning, längtar!
 
För övrigt har veckan varit sådär, igår var jag på massage, så kroppen känns ganska så misshandlad idag, men det blir nog bra tillslut ändå. Hopas hinna med en gång till innan jul.
 
Det Positiva: Viloperioder
Det Negativa: Lera
 
Young love

Over and Out
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0