Byron Bay

Byron Bay var vårt första stopp efter Sydney. Vi kallade det för återstoden av resan "Hippiestället" trevligt och charmigt på sitt sätt, även om jag känner mig lite obekväm i närheten av människor som uppenbarligen är lite för glada i huvudet.
 
 
Till fyren skulle vi
 
Försökte fota delfiner!
Östligaste punkten
:D
 
 
Solnedgång <3
 
Mina extra solbrillor jag köpte när jag trodde att jag tappat bort mina vanliga
(som jag sedan hittade under sängen på hostelet, men de fick tjänstgöra ändå
då Lollo solglasögon gick sönder senare under resan, tyvärr överlevde de inte allt
bussåkande och av att ligga löst i min ryggsäck som jag använde som kudde så
de gick sönder i slutet av resan och fick aldrig följa med hem till Sverige).
 
 
Over and Out
 
 
 



















 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0