Söndagsträning x2

Två söndagsträningar har det blivit också som jag inte skrivit om. Förra söndagen så blev det ganska mycket träning i rustning, fokuserade ganska mycket på mitt attacksteg och det börjar kännas bra. Vi körde ji-geiko efteråt, ingen superkänsla, men det börjar ta sig även där.
 
Då igår blev det också träning. Dock "bara" grundträning, nyttigt, men svårt när det kommer till tekniker som man inte övar på så mycket. Vi fick göra många konstiga kombinationer, saker som man inte skulle få för sig att göra i rustning. Inte jättejobbigt för kroppen, men huvudet tyckte väl att det var nog efter ett tag. Nyttigt är det dock, märker hur min balans tryter lite då och då och att en del hugg inte riktigt är som de ska.
 
Nu ska jag försöka förstå mig på hur kommunens bokningssystem fungerar så att jag kan försöka pyssla till lägret vi planerar ha om några veckor. Det är inte helt självklart vad man ska fylla i de olika fälten kan jag säga...
 
Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0