Lille rymlingen

 
Tisdagen innebar vilodag, men det var full aktivitet ändå kändes det som. Fick en bild på min häst skickad till mig på förmiddagen, tydligen var gräset godare på andra sidan staketet så han hade helt sonika vandrat ut (elen var avstängd just det tillfället). Tur att han är lätt att fånga in och tur att han inte går iväg så långt...
 
Åkte i allafall ut på lunchen och tog in honom så fick han lite gräsvila under dagen. Han var nog lite missnöjd med det hela och ivrig att gå ut när jag kom tillbaka mot kvällningen. Tog en liten extrapromenad till hagen så lite fick han röra på sig i allafall. Och när jag fått på flughuvan och släppte honom drog han iväg i galopp för att leta reda på vännerna. Idag ska vi hitta på något, förhoppningsvis utan att det regnar på oss.
 
Söt men busig
 

Over and Out
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0