Green Island i bilder

Så utflykterna till revet då. Ja, den första dagen åkte vi ut med båt till det yttre revet, jag dök tre dyk och därimellan hann man äta lite och torka sig lite. Ingen fotografering alls blev av, men då var jag ju mest under ytan och hade ingen kamera att fota med. Därimot hade jag underbar dykning, såg mycket fisk, sköldpaddor och en haj, mycket lyckat!
 
Andra dagen var kameran med och vi åkte till Green Island, en liten ö där vi snorklade och promenerade lite. Fin dag fick vi med en del sol.
 
Green Island
Redo!
 Wuhu!
Regnskogspromenad
 
Promenad runt hela ön!

Nästa i tur att få ett bil inlägg är en av mina favoritplatser. Den röda öknen. Ganska mycket bilder så blir nog lite uppdelat och dröjer nog ett par dagar innan det dyker upp här..
 
Over and Out
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0