Uluru i bilder

Det är ett stort projekt att sortera och välja ut bilder från resan, det tar sin lilla tid, men här kommer ännu ett bildinlägg, från en av mina absoluta favoritplatser, den röda öknen.
 
När vi tog flyget från Cairns till Alice Springs visste jag inte riktigt vad jag hade att vänta mig, bara att det skulle bli ett stort äventyr, i själva äventyret. Att området kallas just Red Centre är inte alls konstigt, för seriöst, det är helrött överallt. Vi spenderade en eftermiddag i Alice innan vi tidigt nästa morgon gav oss ut på en tur som tog oss drygt 30 mil ut i öknen och världens största sten, Uluru.
 
Med utsikt över Alice Spings i solnedgången
 
Lollo i Alice
Den röda öknen
 <3

Klippkonst på Uluru
 
  
 
 Promenaden runt Uluru
   
Solnedgång <3
 :D
Solen går upp över Uluru
 Friends!
 Jag

Jag kommer alltid att vara tacksam över att jag fick besöka denna speciella plats, en plats som har stor betydlese för många människor. Jag försökte att respektera det medans jag var där och jag hoppas att alla andra också gör det.
 
Over and Out
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0