SPA

I veckan var jag för första gången på spa, fick ett presentkort förra året när jag fyllde år som snart gick ut, så jag åkte till Söderköpings Brunn på ansiktsbehandling och porrengöring. Spännande tyckte jag att det var, man kände sig väldigt fräch efteråt. Nästa gång kanske jag vågar mig på att ta någon behandling för fötterna, problemet är ju att jag är så ohyggligt kittlig så är lite rädd att jag ska göra någon illa. Reflexen är nämligen att sparka om något kittlar mig just på fötterna och den enda jag liter på som få ta i mina fötter är Johan. Men tror att de skulle må bra av lite behandling, kendo sliter rätt så hårt på de små fossingarna och jag är inte jättebra med fotbad och sådant hemma.
 
bild lånad från www.sbrunn.se
 

Efteråt så gick vi hem till Greta, fikade ohc pratade. Trevlig kväll, önskade så att jag sluppit åka och jobba sedan. Inte alls okej.
 
Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0