Julklappsöppning

En av Maxims julklappar är nu äntligen ihopsatt och nästan utprovat. Pannbandet fick jag av fina lillasyster och resten av tränset köpte jag på rean för en del av presentkortet jag fick.
 
Brunt är fint!
 
Detaljer!

Annars så fick han vilodag idag, så jag har inte testat rida i det ännu, får se hur han gillar det då. Han var väl inte så imponerad över att behöva agera fotomodell när han hellre ville in och slita i halmnätet. Hade en liten diskussion i stallgången då han inte stod stilla när jag tog av tränset, det bidrog väl till att det var lite andra hästar där och full fart i stallet och då fick han lite mer energi än vad han egentligen behövde. Så när jag sa till blev han förorättad och sur. När jag skulle gå sen så var han som vanligt igen, lyfte huvudet från maten och nosade genom gallret när jag sa hejdå som han brukar. Alla dagar kan inte vara mysdagar.
 
Det Positiva: Stallkamrater
Det Negativa: Ingen avskildhet.
 
Babybus

Over and Out
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0