Magknip

Denna vecka har inte varit den roligaste i världshistorien. Började väl i tisdags eftermiddag på jobbet, fick ont i huvudet och kände mig allmänt krasslig, fick en huvudvärkstablett och tog mig igenom resterande timmar av dagen i allafall. Blev tillräckligt bra för att åka på årsmöte med kendon och sedan däckade jag ganska tidigt i säng.

Onsdagen skiftade mellan magknip och ont i huvudet och på kvällen så låg jag på sängen med vetekudde och ville inte röra mig mer än nödvändigt. Så idag kändes det bättre i morse, men sedan kom magknipet tillbaka och även lite illamående som kommit och gått hela dagen. Efter lunch (där jag för andra dagen i rad petat i mig ungefär halva matlådan) bestämde jag mig för att ge upp och åka hem. Tråkigt, speciellt som jag fick ställa in ridlektionen idag och bowlingen med stallgänget imorgon. Hoppas jag ska vara tillräckligt bra för att hoppa pay&jump på lördag, men får känna efter imorgon. Nu ligger jag här på soffan, med varm vetekudde och väntar på bättre tider. Får se om jag orkar uppdatera om vad jag och Maximen hittade på innan jag blev dålig, började ett inlägg i början av veckan, men det lyckades aldrig bli klart, mest för att jag inte orkat ladda upp videon som hör till.

Det Positiva: Spyr i allafall inte
Det Negativa: Jobbigt att gå på toa

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0