Smultronstället

När min syster var på besök åkte vi ju till Söderköping och på kvällen där gick vi på glassresturangen Smultronstället. Första gången jag var där, men mycket har man ju hört om stället, väl värt att besöka också. Igår var det dags igen. Johan och hans bröder plus den enas sambo var också med. Gott var det och mätt blev jag. Efteråt gick vi en sväng runt kanalen i solnedgången och det var riktigt skönt. Vackert är det där också. Avslutade med liten sväng hem till den bror som bor i stan och hans sambo innan vi åkte tillbaka till Söderköping igen.
 
Min glass :)
 Glassbord!
:)

Det Positiva: Glass i stora lass
Det Negativa: Ont i magen

Number one!

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0