Välkommen till verkligheten

En vecka igen, tiden går fort och nu ligger det många inlägg i utkast som jag påbörjat, men inte lyckats avsluta. Men det kommer. Jag har nog aldrig längtat så mycket efter en helg som denna. Det enda som är inplanerat är ridning och kendoträning. Inte åka iväg, inte få besök, inte göra någon aktivitet. Så jag hoppas på fint väder och lugn och ro.
 
Det bästa jag har <3
Det kan jag verkligen behöva. Även om förra helgen var underbar och jag kände mig stärkt av den och stallet är som ett evigt andningshål så behöver jag bara ta det lugnt. Veckan har varit sjuk på jobbet. Ni anar inte hur många upprörda inlägg som ligger i utkastet på denna blogg om mitt jobb, men som jag väljer att inte publicera, det kanske räcker med att stackars Johan får höra om eländet. Det jag kan säga är väl att denna vecka skulle vi äntligen, på jag vet inte hur många veckor, vara fulltaligt fem personer i gruppen (+ en som jobbar natt). På måndag förmiddag blir vi av med en person som försvinner på projekt och på onsdag går en annan hem sjuk, förmodligen stressrelaterat, vilket är läskigt. Så vi har hankat oss fram, återigen. Jag känner mig sliten och trött för jämnan och längtar, längtar så otroligt mycket till våren, resan och nästa höst när Johan kanske tagit sin examen och vi ska börja tänka på hur fortsättningen ska se ut.  
 
Kommer komma upp lite inlägg om helgen hemhemma, Maximen och kendon under kvällen och helgen.
 
Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0