Always in my heart

Idag så försvann älskade Glampishästen från denna värld. Det är sex år sedan jag flyttade ifrån honom nu och drygt ett år sedan jag sade hejdå för alltid. Det var en jobbig dag och trots att han fanns kvar när jag kom tillbaka hemhem senare det året så orkade jag inte träffa honom igen. Jag var rädd att han tappat gnistan och inte längre skulle vara så som jag vill minnas honom. Full av busighet och liv. Men trots att jag bodde så långt bort är han en del av den jag är. Tolv år är en lång tid tillsammans och jag tänker på hans ägare som nu haft honom i hela 22 år.
 
Om man vill veta hur mycket Glampin betyder för mig kan man läsa det här inlägget. Inte en bråkdel av alla minnen finns med där, men de kommer alltid att finnas inom mig.
 
  Glumpeklump i ett nötskal
 
Alla stunder vi hade kommer jag att bevara i mitt hjärta
Alla äventyr vi upplevde kommer jag att minnas för alltid
 
<3
Kompis
Kärlek <3
Glampi 1981-2012
 
Minnen för evigt
 
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Hillevi

Ja, en fin häst var det och alla ni syrror tog så väl hand om honom och Skreppur! Tomt är det nu men ändå skönt att det är gjort. Man måste ta tuffa beslut i bland!
Fritz stod längst ner i hagen och spanade efter Glampi och tutade då och då hela eftermiddagen och kvällen.
Hillevi

2012-10-02 @ 15:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0