Prinsen

Igår blev det eftermiddagstur med reflexer halvvägs runt vallen. Skritt och lugn och ro var tanken. Egentligen hade jag även tänkt utforska skogen i andra änden av vallen, men då det började bli mörkt och min vildsvins-skräck satte in, vände vi hemåt igen. Något snabbare hastighet och en häst som inte alls förstod varför vi häll oss till skritt, även om han höll på att halka omkull i leran. Nåja, han skötte sig hyffsat ändå, blir ju bättre och bättre.
 
 
Idag var det vilodag, mockade, fixade mat och borstade som vanligt, sedan mös vi lite extra i boxen då jag hade lite tid över innan jag åkte till massagetiden. Kliade i öronen och ansiktet och hans underläpp blev bara längre och längre, myshästen, han halvsov när jag gick ifrån stallet, så himla söt.
 
Det Positiva: Kavlitetstid
Det Negativa: Jobb-berget
 
You light up the sky

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0