Dis och dimma

Grå och rå söndag. Både bildligt och bokstavligt talat.
 
Maximen fick komma ut på en tur ändå. Grusvägen bort en bit med skritt, trav och galopp. Tog en liten avstickade på åkervägen också, funderade om man kunde utforska och ta sig till hinderstigen därifrån, så man slipper grisbonden helt och hållet. Ska undersökas till fots när jag får tid över. Prisen skötte sig alldeles utmärkt idag och var glad, matten var full av dystra funderingar, men min älskade häst fick mig på lite bättre humör i allafall. Mycket att tänka på för tillfället, men på något vis ska det nog bli bra igen.
 
Fotomodell :)

Eftersom ett av Maxims begagnade täcken sitter så pass dåligt att han börjat fått lite skav så tog jag fram det nya som jag köpte på sharpman i höstas och så får det bli hans nya vardagstäcke helt enkelt. Ser ut att sitta bra hittills i allafall, vi får se hur bra det är i fortsättningen.
 
Det Positiva: Maxim <3
Det Negativa: Världen
 
Kan man få tappa tron lite grann.

Over and Out
 
 
 

Kommentarer
Postat av: nathalie

Hej :)

Allt bra ?

Hur länge har du bloggat ? :)

2012-11-25 @ 23:10:02
URL: http://rasmusmamma.vimedbarn.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0