Träningsplanering vecka 11

Matilda
Måndag: Promenad med Maxim och promenad med Greta
Tisdag: Kendo
Onsdag:
Torsdag:
Fredag: Kendo
Lördag: ev springa/promenera
Söndag: ev springa/promenera

Japp, denna vecka höll jag planeringen bra och kom ut på en kombinerad promenad/springtur i lördags så jag satsar på samma nästa vecka. Kendon är fastställd till tisdag och fredag, denna vecka var jag ohyggligt sugen på att träna även söndag så om jag känner samma sug nästa vecka så blir det nog av då. Ikväll hade vi andra planer så det blev ingen träning.

Maxim
Måndag: Promenad med Matilda
Tisdag: Vila
Onsdag: Uteritt
Torsdag: Vila
Fredag: Ridhus
Lördag: Uteritt
Söndag: Uteritt

Kände att det blev lite mycket denna vecka och eftersom det passar bra in med min egen planering så blev det vilodag inplanerad även på torsdagen. En dag i ridhus också, vi ska ju börja komma igång så smått där också, planen är att kanske testa på lite galoppfattningar på banan, så jag vet lite om jag vågar anmäla mig till en LC eller inte på dressyrdagen, börjar bli dags att öva lite på program också. Om några veckor hoppas jag kunna anmäla mig och vara med på träningar också, men just nu känner jag att han inte orkar vara så länge i ridhuset, en halvtimme är max inklusive uppvärmning och nedvarvning så vi övar på själva några veckor till och framförallt ska vi ut och galoppera och få upp flåset ordentligt. Ska försöka ragga sällskap för uteritterna också så blir det roligare för alla.

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0