Solsken i livet

Jag har så mycket att vara tacksam över, min fina underbara häst som jag älskar mer och mer för varje dag. Min fina Johan som låter mig vara som jag är, följer med på hästaktiviteter och hjälper till, till och med sitter och kolla på kendo en hel dag på en hård läktare. Mina fina underbara vänner, just nu har jag inte mycket i mitt liv med dålig energi och det är jag så glad över.


<3

Idag har det enda som fattats för att göra dagen perfekt varit Johan, men det får vi ta igen imorgon kväll. Jag jobbade som vanligt och hade en trevlig dag på jobbet, sedan blev det promenad med bästa hästen som skötte sig bra, lite skuttande för en bil med släpvagn som kom bakom oss, men det gick bra ändå. Han var pigg och glad som vanligt och åt med god aptit så än så länge verkar allt vara okej med munnen.

Nu på kvällen har jag varit på en fest hos en kendovän som ska åka till Japan, det var riktigt trevligt och kände fler människor än vad jag trodde. Och jag insåg hur sällan det blir att jag ger mig ut på sådana saker. Det går lite imot min natur att umgås med människor i så stora grupper, men jag jobbar sakta men säkert på det. Det går inte bakåt i allafall.

Som sagt en trevlig kväll och jag hade gärna stannat lite längre, men imorgon blir det jobb igen och sedan väntar en nattvecka. Hur pigg jag kommer att vara? Det återstår att se...

Det Positiva: Vänner, gamla som nya.
Det Negativa: Kalla fötter

You are my sunshines

Over and Out

Kommentarer
Postat av: Johansson

Underbart fin Fjording, älskar fjordingar. Och har själv en som är underbar :). Finns nog inte bättre än dessa ståtliga hästar!

2012-03-03 @ 13:41:56
URL: http://Usdaily.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0