Träningsplanering sommaren

Ja, som några vet så har jag en gradering som kommer i höst. Börjar närma sig nu och förberedelserna både fysiskt och mentalt är på gång. Tänkte bara publicera den allmäna träningsplaneringen och hur den ser ut i sommar.


Tisdag: Springa i Rydsskogen

Torsdag: Kendo

Söndag: Kendo (varannan vecka kata)

Dessutom är målet att cykla till jobb och stall två gånger i veckan. När Maxim ska vila från ridningen i juli (ungefär tre veckor) tänkte jag också att vi skulle fortsätta ta skrittpromenader två gånger i veckan (mot för dagens cirk en), så där blir det ju lite träning för mig också.

Det viktigaste av allt är ändå att viljan kommer finnas där, utan den kommer det vara omöjligt att nå någonstans. Det här är den planering jag hoppas på och har ambition att följa, men om saker förändras så måste jag lyssna på mig själv och lyda helt enkelt.

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0