Mål 2012

Årets mål då? Bygger upp det på samma sätt som "årskrönikan".

Kendo/träning
Målet med kendo är att ha så roligt jag bara kan under våren och träna så mycket jag orkar och vill, jag ska tänka mer på kvalitet och inte kvantitet, när jag tränar ska det vara fokuserat.
-Träna på att ta mer intiativ och att det ska vara en naturlig del av min kendo.
-Gradera 2dan (oktober 2012)

I övrigt ska jag testa på kyudo, japanskt bågskytte och drömmen är väl att klämma in något Iaido pass också, jag har inte glömt, men vi får se hur tiden räcker till, om Kyudo inte är något för mig så kanske det blir lite mer Iaido istället.

Hästarna
Jag har ju väldigt många speciellt mål med Maxim, men de stora målen för min egen ridning är att börja rida för någon som kan hjälpa mig både med mig själv och Maxim. Vi ska också försöka ta oss ut i stora världen och testa på lite tävlingar inom fjordhästföreningen. En dröm är också att vi ska jobba med inkörningen och hitta någon som kan hjälpa oss med det.
Eftersom jag inte riktigt vet hur våren kommer se ut för Joker, om han får någon medryttare eller ej så har jag inga bestämda mål, men om jag och Maxim ska ut på ÖFF:s tävlingar så vill jag ju gärna ha med honom som sällskap åt min lilla bebishäst och då kan man ju passa på att starta något också. Vi får se hur det blir helt enkelt.

Allmänt
Lyssna bättre på mig själv och säga ifrån när jag känner att orken och lusten inte finns.
Prioritera min fina Johan på ett bättre sätt <3

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0