Ett kvarts sekel

Som Johan frågade i morse, "Hur känns det att vara ett kavart sekel gammal?"
Det känns ungefär som vanligt kan jag säga. Vanlig jobbdag som inte bjöd på speciellt mycket roligt, mest instrument som inte tycker om mig för tillfället.

Sedan har jag klurat och funderat en hel del under dagen, med vad jag vill och hur jag ska göra med saker och ting. Jag tror att jag vet vad jag vill nu i allafall och hur jag gör, ja, det får vi snart reda på.

Vi avslutade dagen emd trerättersmiddag och vin (på en tisdag!) vid stångån på Stångs Magasin. Riktigt gott och när effterrätten väl kom in fick jag kämpa mig igenom den, supergott allting, men magen var överfull efteråt, efter att ha promenerat hem så kändes det i allafall lite bättre och nu så är det sovdags, imorgon är det halvvägs till helg i allafall.


<3<3<3<3<3

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0