Julbord och hovslagare

Så idag blev det inte mycket jobbande av. Försov mig lite så kom sent till jobbet, lagom till morgonmötet, sedan var det långlunch och julbord. Mumsigt julbord, fortfarande mätt och belåten. Direkt efter det åkte jga ut till stallet för att hovslagaren skulle komma. Hann ta in Maximen, ta bort brodden, mocka och göra hälften av maten innan han kom. Maxim skötte sig hyffsat bra, blev lite otålig bara. Upptäckte också att han hade tjocks geggigt gult snor i näsan, inte så nice. Får se om det är något tillfälligt eller om det behöver kollas upp, han är pigg och glad som vanligt och hostar inget i allafall, så hoppas att det försvinner snart. Med nya skorna broddade jag lätt i igen och så ut i hagen med hästen och matten åkte tillbaka till jobbet för att faktiskt göra en insats några timmar.
 
Låt bli mina fötter!

Imorgon ska jag till min fasa försöka göra stallet innan jobbet. Tror nästan att det är en omöjlighet och att jag önskedrömmer, men man kan ju alltid försöka.
 
Det Positiva: Flex
Det Negativa: Halka
 
I still see you ghost

Over and Out
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0