Rurouni Kenshin

I perioder får jag oerhörda beroenden. Ibland efter ätbara saker, choklad är min stora svaghet här i livet. Men ofta också ett stort beroende av diverse serier och ibland filmer.

Just nu heter beroendet Rurouri Kenshin. Tack och lov en överkomlig anime-serie med sina 95 avsnitt plus 3 filmer (eller OVA:s) och nu får jag veta att det ska göras en spelfilm med premiär 25 augusti, vilken tajming jag har! Jag är snart halvvägs in i serien och målet är att vara klar med den innan semestern om en och en halv vecka, annars allra senast innan Johan kommer hem igen.



Trailern verkar då lovande i allafall. Jag hoppas att filmen mäter förväntningarna jag precis lagt på den.

Over and Out

Kommentarer
Postat av: Johanna

Gillar du animen så borde du läsa mangan också ;) Det ska bli spännande att se om spelfilmen kan hålla samma kvalitet som OVAerna.

2012-08-05 @ 16:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0