Namnam


En bild som illustrerar hur mumsigt Maximen tyckte det var att käka gräs utanför hagen en stund på förmiddagen medan matte borstade och dränkte in med flugmedel. Blev ingen mer aktivitet än det idag, fick inte ens testa sina nya fina täcken som matte köpte på rea. Kan bero på att matte inte sovit på ett dygn nu, klockan fem i morse gav jag upp och gick upp och åt frukost istället för att ligga och vrida mig i sängen. Ibland får man erkänna sig besegrad och att vända tillbaka dygnet lite lugnt och försiktigt fungerar uppenbarligen inte denna gång. Därför blir det den hårda vägen, efter klockan tio ikväll får jag sova, så kanske vi hamnar någorlunda på rätt köl igen. Tvätttid är bokad så jag har att göra med det och städning som är mycket välbehövligt. Och kolla på Rurouni Kenshin såklart, icke att förglömma.

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0