Lugnt och fint

Vi tog det lugnt idag, Jossan och Joker hade ett tufft pass på ridbanan igår och Maxim och jag, främst jag då, är inne i en lite lugnare period. Vilket jag tror är bra för oss båda. Han var pigg och glad och ville gå fort och tuffade fram i skogen. Vi gick "Hampusstigen" och han fick gå först igen. Det gick superbra, ingen tvekan någonstans, över stock och sten och slalom mellan granarna. Vi känner oss redo till Hubertusen som jag ska anmäla oss till denna vecka. Ska bli superkul att se hur han bli ute bland "folk". Annars så blev det inte så mycket mer gjort idag, ska iväg och köpa foder imorgon eller på fredag och torv. Sedan kommer hovis på måndag också. Mycket som ska fixas, bilen behöver snart sina vinterdäck och service på det. Så mycket som ska ordnas som sagt.



Det Positiva: Uppehållsväder
Det Negativa: För mycket

Love the lift you live, live the life you love.

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0