Ullared

Jag har varit på Gekås i Ullared nu. Jag överlevde och fick med mig en del skatter hem, så nöjd med dagen, dock helt slut, så någon träning blev det tyvärr inte, få ta igen denna veckas slappande med lite mer träning nästkommande.



Jag handlade en del hästgrejer både till Maxim (schabrak, grimma, två grimskaft, reflextäcke, svansskydd) och till mig (ridbyxor (supersköna) och dressyrspö), sedan fick jag beställningar i ett sms, så blev lite mer saker som hamnade i vagnen. Hittade också lite strumpor och trosor, en fin halsduk jag inte kunde låta bli (min stora svaghet här i livet är halsdukar och sjalar) och lite julklappar fa ktiskt. Känns rätt så bra att ha börjat redan i november och faktiskt ha en aning om vad man ska handla till de som är kvar.

I övrigt så var det inte så hemskt som jag trodde, inte så mycket människor faktiskt, blev lite trångt när vi var tvugna att gå genom leksaksavdelningen, men annars gick det bra. Och inga köer någonstans, så det var nog en bra dag vi valde ändå. Men det var stort, det var det verkligen saker överallt. Lyckades dock hålla mig till listan för det mesta, några smågrejer utöver slank med, men jag höll mig inom god marginal av budgeten, så jag är mycket nöjd.

Nu är jag trött i bena och sömnig så ska nog ta och krypa ner under täcket. Ny arbetsvecka börjar imorgon och samtidigt ska det tränas kendo och förberedas inför dressyrtävling, intensiv vecka med andra ord.

Det Positiva: Nya skatter
Det Negativa: Ont i benen.

Den och den och den och vänta, den också!

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0