Veckans planerade träning

Vecka 11

Måndag: Vila (eventuellt en uppiggande skogspromenad)
Tisdag: Kendo 1,5 h
Onsdag: Rida 1 h
Torsdag: Iaido 1,5 h eventuellt Kendo 1,5 h
Fredag: Promenad (antingen till/från jobbet eller i skogen)
Lördag: Rida 1 h eventuellt promenad i skogen
Söndag: Kendo 3 h eventuellt promenad i skogen

Den planerade träningen för veckan ser lite annorlunda ut än i vanliga fall. I praktiken kommer den förmodligen att se precis likadan ut som den gjort tidigare veckor, men jag tänkte sätta en något högre ambition i allafall. Dels har det att göra med att jag promenerade en hel del i helgen och tycker det är så skönt så jag ska försöka införa det lite mer regelbundet i min vardag och sedan känner jag hur stillasittande mitt jobb är så jag behöver komma ut mer i friska luften. Helgplanerna är ännu lite lösa eftersom vi inte vet vad vädret ska bli, men den preliminära planen är att ta sig till ett naturreservat i närheten, ha med sig lite matsäck och vandra omkring och njuta av, det förhoppningsvis, fina vårvädret. Blir det regn så får vi hitta på något annat.

Alla "eventuellt" är för att jag inte ska känna mig pressad utan mer känna efter vad jag orkar.

Förra veckans planering höll jag rätt så bra om jag får säga det själv.

Over and Out

Kommentarer
Postat av: Johan

Nu är du kändis, du kommer på förstaplats på google när man söker efter

Förra veckans planering höll jag rätt så bra



:)

2011-03-16 @ 19:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0