Upptäcktsfärd

I onsdags var det härligt ridväder och vi gav oss ut på upptäcktsfärd, lyckades hitta en ny runda som vi ska rida upp, alldeles lagom lång och med bitar där man kan trava och bitar där man måste skritta, lite backar fick vi in också. Hampus tyckte det var rätt så kul att gå i skogen, där var det mjukt och skönt för fossingarna. Vi ska börja jobba på en plan nu också för Joker, det är bara fem veckor till SM. Ska försöka oss på att hitta på överraskningsmoment i vardagen på platser där han inte är bredd så han kan ta sig igenom allt på bruksbanan. Får leta upp något lämpligt vatten i skogen som vi kan gå igenom. Jossan funderar också på att låna bil och transport så vi kan åka kortare turer lite oftare till okända ridhus och öva så det inte bara blir en vanesak hemma och så fungerar inget när man åker till Örebro, det tror jag är en bra idé.



Måste börja tämja manen snart också, denna gång ska jag inte göra det i sista stund så det blir jack och konstig båge, perfekt ska det vara. Men, i helgen ska jag glömma planer och planeringar, i helgen ska jag njuta av solen, gå på bio och bara ta det lugnt, maj månad är över och ingen kan vara tacksammare än jag, jag älskar att ha saker att göra och jag älskar alla de aktivieteter jag har gjort, men det blev för mycket helt enkelt. Nu tog jag ju lite semester kring denna helg, så jag ska inte jobba förrän tisdag natt, så lyxigt. Och nu ska jag börja räkna ner nätterna jag har kvar innan jag börjar jobba dag igen. Ska bli så skönt!

Det Positiva: Ingen press
Det Negativa: Att vilja

You are so beutiful to me.

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0