Styrelse

Jahopp, så har jag varit på mitt första årsmöte med ÖFF, Östergötland Fjordhästförening. Och plötsligt är jag med i en styrelse. Väldigt överraskande, blev så chockad att jag inte kom mig för att säga nej så nu har jag även avverkat mitt första styrelsemöte. Jag är typ reservernas reserv, något som kallnades fyllnadsval (?), men det är tydligen bra om man är med så mycket som möjligt och håller koll på vad som händer. Så det ska jag väl försöka med under året. Jag känner ju i princip ingen och vet inte hur något går till så lite vilsen känner jag mig allt, men det ska nog gå bra. Lyssna är jag ju bra på pch något lär man sig alltid.



Sedan hittade Jossan en potentiell foderhäst till mig också, spännande, men jag sa bestämt att jag ska ha fast jobb först. Sen får vi se, lockande låter det iallafall.

Det Positiva: Hästar
Det Negativa: Tidsbrist

Keep it open

Over and Out

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0