Nyårsfiande

Hemma i Linköping igen efter ett trevligt dygn i Stockholm, med god mat, god champange och alldeles för mycket gott vin.


God mat


Glada människor

Det var en fin kväll. Jag vill önska Jenny och Robert ett stor grattis till deras förlovning på nyårsafton, de är så himla fina tillsammans. Det blev en lång natt och sedan sov vi som stockar hela natten och åt brunch innan vi gick en vinterpromenad som avslutning på stockholmsvistelsen.


Jag och min nya jacka på promenad i Vinterviken

Det Positiva: Glad natt
Det Negativa: Trötthet

Need you

Over and Out

Kommentarer
Postat av: Elinor

ååååh ni åt hummer!!!! :D :D :D jösses vad gott!! :D jag är allt lite avis! hummer är ju hur gott som helst :D i alla fall om den är från Smögen :D :P

2011-01-02 @ 14:07:00
URL: http://ellenelinor.blogg.se/
Postat av: Johan

Läcker bild på jackan.. :)

2011-01-02 @ 15:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0