Friday night

Avslutet på veckan blev tillslut bra. Hade en ganska kass dag på jobbet (totalt 4 instrument som strulade) och när serviceteknikern åkte hem brakade ett ihop helt och är oandvändbart tills de kommer och fixar det i nästa vecka. Felanmälan är verkligen inte ett samtal man vill ringa kl tre en fredag. Men livet är som det är, jag kom därifrån när jag hade planerat i allafall. Allt var himmelskt gott!

Det blev till att snabbt fixa sig, invigde min nya rutiga kjol från indiska och sedan åka iväg till Söderköping och fira Gretas födelsedag med hennes föräldrar och större delen av familjen Janzén. Vi bowlade först, det var kul, men jag fick unt i armen. Sedan gick vi till Söderköpings Brunn och åt jättegod trerättersmiddag. Jag åt hummersoppa till förrätt, Stekt kungsflundrafilé med löjromshollandaise till varmrätt och avslutade med Äppel- & kardemummacheesecake med calvadoscrem. Allt var himmelskt gott!


Nam nam!

Idag har jag shoppat galet, allt möjligt, fann ingen hejd på mig. Är mycket nöjd! Nu är det dags att cykla iväg på middag vid stångån, ska bli trevligt. Imorgon bär det av till stallet och en ridtur i, vad jag hoppas blir solsken.

Det Positiva: God mat
Det Negativa: Krångel.

Fantastic!

Over and Out



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0