Dimma

Dagen kan beskrivas med ett ord: Dimma. Har känt mig väldigt luddig hela dagen, inte alls sugen på att jobba, sämre blev det när det bara var jobbiga saker på jobbet också. Sedan lyckades jag i allafall köpa mer allergitabletter så förhoppningsvis kan jag må lite bättre imorgon.

Iväg till träningen blev det i allafall, men även där kände jag mig ofokuserade, inte på min egen kendo speciellt, men på att titta efter vad de andra gjorde för fel och kommentera. Ganska oaktiv på den fronten idag, men jag fick säga till en att hugga lite hårdare Do i allafall. Själv måste jag sluta göra ett tjuvsteg när jag hugger Do, tusan, jag gör det både i Men och Do och det läskiga är att jag inte känner av det, det är så väl inövat.

Lite stel i benen är jag såhär efteråt, men inget ont i hälsenan ännu! (Peppar, peppar ta i trä)

Ska försöka sova lite nu så jag orkar upp tidigt imorgon och tar mig iväg till stallet på eftermiddagen, två hästar som ska ridas och ett stall att fixa.

Det Positva: Värme
Det Negativa: Seghet

Dreaming on

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0