Finally!

Min superduperhäst gjorde det äntligen, vi gjorde det tillsammans! Uppnådde målen jag satt upp, en felfri runda i 60 cm Cear Round och ett LC-program över 50%. Det var vår dag i lördags och vad glad jag var efter att hoppningen var avslutad. Då var det inte så farligt med dressyren senare. Han kändes så glad också hela dagen! För Joker gick det också bra, felfri hoppning som gick så fort att jag bara hann se sista hindret, högt över var han och fick beröm för sin teknik och godkänt dressyrprogram också. Vi var nöjda med dagen kan sägas och nu laddas det om för bruksridning om tre veckor, båda hästarna ska starta två gånger, en varsin med mig och en varsin med Jossan. Blir spännande.


In action!


Duktiga hästar!


Superstar!


Sofia Dahlgren och finaste drömhingsten Romeo`s Cabri som tycker att 80 cm är lågt


Ellen Åhlen och HälgesThun Unik


Dressyr-Joker


Dressyr-Hampus...

Så var min helg i allafall, söndagen tillbringades med att sova efter en natt av kattvakande. Tyvärr ingen katt som var min som tittade förbi. Men ska göra nya försök, det är en ny vecka nu.

Det Positiva: Uppnådda mål
Det Negativa: Inga katter...

Like a superstar...

Over and Out

Kommentarer
Postat av: syster

åh vad duktig du och hampus är:D:D:D första rosetten.:D:D:D:D:D hoppad de blir fler.:D:D

2010-09-06 @ 20:19:05
URL: http://fraidich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0