Kendomänniskor...

Jag är verkligen inte gjord för ett liv med sena nätter och oregelbundna måltider eller det är inget jag är van vid i allafall. Men vad ska man göra när man har så trevligt och trivs så bra? Så i natt kom jag hem halv tre, inte så genomtänkt kanske, men det blev mycket skratt under kvällen.

Började med att inhandla pizza till middag och sedan snacks. Sedan belägrade vi Anders vardagsrum och kollade på kendofilmer från SKO. Inte riktigt så pinsamt som jag trodde att det skulle bli. Och sedan gick vi över till någon australiensisk komiker som pratade en massa och så kollade vi på "The big Lebowski", var ganska trött efter det, men då skulle vi utbildas och hamnade framför datorn där det visades klipp med Celebrity Jeopardy och sist en annan komiker, det var roligt!

Nu funderar jag på om jag ska träna ikväll eller inte, det lutar åt det och efter några koppar te känns halsen hel okej. Men ska vila mig lite fram till dess och bara ta det lugnt. Jag är lite rädd att jag blir beroende av alla kendomänniskor som jag tycker så mycket om, men viljan får inte alltid vinna över förnuftet.

Det Positiva: Skratt
Det Negativa: Sena nätter

With och without you...

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0