Bättre sent än aldrig

Det här med bloggande funkar visst inte så bra för mig just nu. Till mitt försvar om jag nu ska ge något sådant, har jag flera påbörjade inlägg som inte tycks bli klara. Det har varit en trött vecka, jobbat över nästan varje dag, hade bestämt mig för att gå hem tidigare igår, men det blev bara tio minuter. Tänkte bjuda på bilderna från förra helgen nu också, så det blir av.

Tävlingsivriga ponnier i transporten.


En Joker har sprungit av sig


Jossan och Joker in action! (Man tejpar upp svansen så den inte river saker på banan av misstag)

Blev inga bilder på mig och Hampus denna gång, funderar på att hyra in värstingsfotograf till dressyren, men vi får se.

Det Positiva: Veckan är över
Det Negativa: Halva helgen har gått.

Sleep is what I need

Over and Out

Kommentarer
Postat av: syster frida

Ring mig till nästa tävling jag kommer Och jag har kameran emd mig + plus att jag inte kostar något förutom mat och sovplats.:):)

2010-10-03 @ 15:21:04
URL: http://fraidich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0