Fjord-SM

Igår fick jag ett samtal fån en svårt chockad Jossan. Själv blev jag ungefär lika chockad då jag fick höra den stora nyheten. Bebishästen Joker är uttagen till Fjord-SM i bruksridning i sommar! Vi ställer oss alla frågan till hur detta gick till, men då Joker blev femma i Östergötlands enda uttagning och alla de som kom före av olika skäl inte vill tävla i bruksridningen så hamnade det på honom. Får väl se hur detta kommer gå. Jossan verkade i allafall sugen på att åka dit och jag lovade mig till att jag ska konditionsträna Joker en massa fram till sm:et i slutet av juli. Så Hampus får en lite lugnare period nu, men jag tänker som så att åtminstone en gång i veckan hinner jag rida båda hästarna, det är ju ljust rätt länge på kvällarna numera.


Bebishästen

Det var dagens roliga nyhet, nu måste jag ligga i om jag ska hinna städa och baka inför morgondagen, efter jobbet kommer mina kära vänner hit för det är fikadags!

Det Positiva: Det flyter på jobbet..
Det Negativa: Jobbade över... igen...

Fly on the wings of love, fly baby fly...

Over and Out

Kommentarer
Postat av: Johanna

Oj! Roligt! =D

2010-05-21 @ 08:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0