Framsteg

För några minuter sedan stod Fläcken mitt på golvet, cirka 2 meter ifrån mig och tittade misstänksamt på mig. Hon har varit ute flera gånger ikväll och smugit omkring på behörigt avstånd. Lite läskig är jag allt, men det känns hoppfullt med henne. Nostippen kan jag inte säga det samma om, hon var under badkaret imorse och jag fick spreja lite vatten på henne för att hon skulle springa därifrån. Känner mig ond, men det är enda sättet att få bort henne därifrån och det är inte rätt ställe att gömma sig på. Hon får vara ifred några dagar till och så får vi se om hon blir lite modigare då.

Idag har dagen bestått av jobb, mest på labbet till min lycka, veckohandling och sedan filmtittaden. Köpte Arn Tempelriddaren för 29 kr och slukade i mig av musiken, hästarna och svärden. Nu ska jag sova och drömma om riddare.

Det Positiva: Filmfantasi
Det Negativa: Att vakna till verkligheten

Du har stulit mitt hjärta...

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0